ثبت‌نام بیش از یک هزار و 500 نفر در مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی 
کد خبر: 4154610
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

ثبت‌نام بیش از یک هزار و 500 نفر در مسابقات قرآن اوقاف در آذربایجان‌شرقی 

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام یک هزار و 560 نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های تبریز، شبستر، میانه و مراغه به ترتیب بیشترین ثبت نام کننده را به خود اختصاص داده‌اند.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از ثبت‌نام یک هزار و 560 نفر در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در استان خبر داد و گفت: شهرستان‌های تبریز، شبستر، میانه و مراغه به ترتیب بیشترین ثبت نام کننده را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: متقاضیان حضور در این دوره از رقابت‌های قرآن کریم سازمان اوقاف در ۱۴ رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5، 10، 20 جزء و حفظ کل قرآن کریم، دعاخوانی، تواشیح و همخوانی، تفسیر سوره یاسین و الرحمن، تفسیر قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان به رقابت می‌پردازند. 

حسینی، ادامه داد: مرحله شهرستانی این مسابقات با حضور داوران برجسته استانی و کشوری از روز  پنجشنبه 22 تیرماه در بخش بانوان آغاز شده و دو روز به طول خواهد انجامید. پس از اتمام رقابت‌های بخش بانوان نیز مسابقات بخش آقایان برگزار خواهد شد. 

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: نفرات برتر مرحله شهرستانی این مسابقات به مرحله استانی راه خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha